Off Topic A place for you car junkies to boldly post off topic. ALMOST anything goes.

Nicknames!!

  #21  
Old 10-27-2007, 04:30 PM
Thread Starter
Join Date: Jun 2007
Location:
Posts: 1,129
Default RE: Nicknames!!

ORIGINAL: jaimie08mazda3

dont they have like caprices jacked up off the ground on like 28s in georgia
THATS WHAT I PICTURE WHEN I THINK OF GEORGIA! LMAO!
 
  #22  
Old 10-27-2007, 06:33 PM
jaimie08mazda3's Avatar
Senior Member
Join Date: Aug 2007
Location: Guelph ontario
Posts: 2,901
Default RE: Nicknames!!

lol as do i hahaha. im listning to mike jones- turnin headz. they got all of those damn cars. and a bunch of dirty south rappers... even though i listen to the music hahha. some cars are half decent
 
  #23  
Old 10-29-2007, 10:52 AM
Join Date: Oct 2007
Posts: 9
Default RE: Nicknames!!

My friends refer to my MPV as "The Terrorist" because its covered in black primer, has tinted glass and it sits on thelarger 235-15's(pics forthcoming).Originally it had a family friendly appearance. Now it's a mean looking beast. I am thinking about doing a black on semi-flat black paint scheme and adding a set of Mickey Thompson's to make it a little meaner looking. Someone suggested that I run decals across the rocker panels that say, "The Terrorist" but I drive through D.C. on a regular basis and I would hate to be the subject of suspicion.
 
  #24  
Old 10-29-2007, 11:08 PM
jaimie08mazda3's Avatar
Senior Member
Join Date: Aug 2007
Location: Guelph ontario
Posts: 2,901
Default RE: Nicknames!!

lol yeaaaaaa that might be a problem having a car called the terrorist in DC. pretty sure they would snipe you haha
 
  #25  
Old 10-30-2007, 10:29 PM
Senior Member
Join Date: Mar 2006
Location: Atlanta Georgia
Posts: 1,600
Default RE: Nicknames!!

you know, I actually didn't htink my area was very Rx-7 friendly either until I got my 7 and found out by several enthusiast that owning a rotary here is a good thing. In the list of "Things to look for before buying a 7" one of the things is to live in an area where a rotor head can help out.

As for the image of Atlanta, I hate it, I hate rap, and in a non racist way (it applies to any of the "followers" )I hate the whole hip-hop craze and it's image, and the principles behind it(mainstream hip-hop mainly, there are minor exceptions but I'm a rock kinda guy). It gives Atlanta SUCH a bad name. I've only seen like 5 of those jacked up Capris in the past 8 years.
 
  #26  
Old 10-31-2007, 06:43 AM
jaimie08mazda3's Avatar
Senior Member
Join Date: Aug 2007
Location: Guelph ontario
Posts: 2,901
Default RE: Nicknames!!

but those jacked up capri's look pretty cool haha.i dont know why but they do
 
  #27  
Old 10-31-2007, 09:45 AM
Thread Starter
Join Date: Jun 2007
Location:
Posts: 1,129
Default RE: Nicknames!!

dont worry im from ny and im a rocker myself.. altho ill listen to some rap and r&b once ina while. im a rocker at heart. :-)
 
  #28  
Old 10-31-2007, 10:13 PM
jaimie08mazda3's Avatar
Senior Member
Join Date: Aug 2007
Location: Guelph ontario
Posts: 2,901
Default RE: Nicknames!!

man i listen to everything. i could go from some hard rap or something like that alllll the way to some van halen or system of a down or korn. its all depending on my mood... and whats on my mp3 player
 
  #29  
Old 12-09-2007, 07:59 PM
virgin1's Avatar
Super Moderator
Join Date: Mar 2007
Location: Manor, TX (Outside of Austin)
Posts: 8,660
Default RE: Nicknames!!


Man!! You guys will jack ANY thread. Don't you have any respect for anything???

And, y'all know what my car's nickname is
(hint <<<&lt

 
  #30  
Old 12-09-2007, 08:09 PM
jaimie08mazda3's Avatar
Senior Member
Join Date: Aug 2007
Location: Guelph ontario
Posts: 2,901
Default RE: Nicknames!!

ORIGINAL: virgin1


Man!! You guys will jack ANY thread. Don't you have any respect for anything???

And, y'all know what my car's nickname is
(hint <<<&lt

YOU DO IT TOO. lol. and this was back about a month and a bit ago lmao. AND YES RICHARD your car is the virgin1.. but i dont think she a virgin anymore
 

Thread Tools
Search this Thread

Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.